Přepracování webu
s ohromujícími výsledky

KLIENT

YardDoc

LOKALITA

Austin, USA

ROK

2023

V EMATIX se specializujeme na poskytování komplexních digitálních marketingových řešení, která přinášejí měřitelné výsledky.

Webová stránka     PPC campaign 

Naším dalším úspěšným projektem je přepracování webu pro společnost Yard Doc, která se zabývá širokou škálou služeb pro majitele rezidenčních a komerčních nemovitostí. Tato studie ukazuje, jak promyšlené změny mohou vést k výraznému zlepšení výkonu a zvýšení ROI.

Výchozí bod a strategie

Společnost YardDoc s námi původně spolupracovala pouze na PPC kampaních v rámci platformy Google Ads. Abychom maximalizovali efektivitu, provedli jsme rozsáhlou analýzu klíčových slov pomocí nástrojů jako Marketing Miner, což nám umožnilo sběr a optimalizaci přibližně 10 tisíc klíčových slov. S ohledem na malé rozpočty a omezená data jsme postupně spouštěli jednotlivé kampaně, a zároveň jsme se zaměřovali na zdokonalení konverzních poměrů.

Problém a řešení

Hlavním omezením byl původní web klienta, který nebyl dostatečně atraktivní a responzivní. V reakci na tuto skutečnost jsme klientovi doporučili kompletní redesign webu, přičemž jsme zachovali stávající strukturu, ale provedli klíčové vizuální a funkční úpravy. Zvýšili jsme uživatelskou přívětivost přidáním prvků jako tlačítko pro získání nezávazné nabídky (“Get Free Quote”) v hero sekcích a tlačítko s telefonním číslem v hlavičce webu pro snadnější kontaktování. Dále jsme implementovali pop-up okna mimo otevírací dobu a uvedli orientační ceny na stránkách jednotlivých služeb.

Výsledky

Nový web byl spuštěn v polovině roku 2023, a již po několika měsících jsme mohli porovnat výsledky s předchozím obdobím. V 90 denním období roku 2024, kdy již běžel nový web, jsme zaznamenali následující zlepšení oproti stejnému období předchozího roku:

 

  • Snížení nákladů na vyhledávací kampaně o 36 % při současném přerozdělení části rozpočtu na reklamy v platformě Meta.
  • Počet odeslaných formulářů se zvýšil o 5 % navzdory nižšímu rozpočtu.
  • Cena za získání leadu klesla o 40 %.
  • Konverzní poměr vzrostl o 8 %.
  • Kliknutí na tlačítko s telefonním číslem vzrostlo o 409 %.

Tato případová studie dokládá, že investice do kvalitního redesignu webu a strategického řízení PPC kampaní mohou výrazně zlepšit výkonnost a efektivitu marketingových aktivit. V EMATIX jsme připraveni pomoci i vaší společnosti dosáhnout podobných výsledků. Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžeme podpořit růst vašeho podnikání prostřednictvím našich osvědčených digitálních strategií.

POTŘEBUJETE REDESIGN A MARKETING?
POJĎME PRACOVAT SPOLEČNĚ!

Reference

ZOBRAZIT DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE