Sestavte cokoliv
jediným kliknutím

KLIENT

Woodcote Group a.s.

LOKALITA

Bratislava, Slovakia

ROK

2022

Provedli jsme rebranding e-shopu a navíc hravým způsobem zaujali celý slovenský trh.

identitu značky     Strategie     Zahájení kampaně     Sociální sítě

HLAVNÍ VÝZVA

Značka Baustore je klientům známá pro svůj koupelnový sortiment. Avšak skupina Woodcote Group, pod kterou značka spadá, měla v plánu ji přetvořit na platformu, zahrnující sortiment pro celou stavbu. Naším úkolem tedy bylo zákazníkům komunikovat, že nabídka Baustore se rozrůstá, že to, co si můžou koupit v prodejnách skupiny Woodcote, lze nyní pohodlně pořídit online na Baustore.

Naše řešení

Identita značky

Abychom citlivě propojili Baustore a Woodcote, zvolili jsme vizuální styl, který navazuje na vizuální jazyk Woodcote a podobá se mateřské společnosti. Zároveň jsme zapojili atypický prvek, inspirovaný tahy štětcem, které odkazují na kutilství. Tento hravý styl měl za cíl zaujmout mladší cílovou skupinu klientů.

Zahájení kampaně

Velkou výzvou bylo uvedení kampaně na trh, aby vzbudila pozornost zákazníků. Naším cílem bylo přimět lidi, aby o ní přemýšleli a chtěli vědět, co se chystá, což by zvýšilo povědomí o značce. Za tímto účelem jsme povolali našeho kamaráda Woodyho, maskota Woodcote. Woody poutavým způsobem odhalil veřejnosti nové logo. Kampaň, jejímž ústředním motivem byl zvědavý Woody, byla prezentována na billboardech po celém Slovensku a prostřednictvím sociálních sítí a YouTube. Pro online propagaci jsme vytvořili videospoty s Woodym odhalujícím Baustore.

Sociální sítě

Baustore existoval již před tímto rebrandingem, tudíž jsme se pouze zaměřili na inovace v obsahu na sociálních sítích, aby odpovídal novému stylu obchodního směřování. Příspěvky jsme zaměřili na zvýšení povědomí o značce a vzdělávání publika.

Potřebujete redesign a marketing?
Pojďme do toho společně!

Reference

Zobrazit další případové studie