KLIENT
Woodcote Group a.s.
LOKALITA
Bratislava, Slovakia
ROK
2022
Provedli jsme rebranding e-shopu a navíc hravým způsobem zaujali celý slovenský trh.
Identita značky Strategie Zahájení kampaně Sociální sítě
Značka Baustore je klientům známá pro svůj koupelnový sortiment. Avšak skupina Woodcote Group, pod kterou značka spadá, měla v plánu ji přetvořit na platformu, zahrnující sortiment pro celou stavbu. Naším úkolem tedy bylo zákazníkům komunikovat, že nabídka Baustore se rozrůstá, že to, co si můžou koupit v prodejnách skupiny Woodcote, lze nyní pohodlně pořídit online na Baustore.
Abychom citlivě propojili Baustore a Woodcote, zvolili jsme vizuální styl, který navazuje na vizuální jazyk Woodcote a podobá se mateřské společnosti. Zároveň jsme zapojili atypický prvek, inspirovaný tahy štětcem, které odkazují na kutilství. Tento hravý styl měl za cíl zaujmout mladší cílovou skupinu klientů.
Velkou výzvou bylo uvedení kampaně na trh, aby vzbudila pozornost zákazníků. Naším cílem bylo přimět lidi, aby o ní přemýšleli a chtěli vědět, co se chystá, což by zvýšilo povědomí o značce. Za tímto účelem jsme povolali našeho kamaráda Woodyho, maskota Woodcote. Woody poutavým způsobem odhalil veřejnosti nové logo. Kampaň, jejímž ústředním motivem byl zvědavý Woody, byla prezentována na billboardech po celém Slovensku a prostřednictvím sociálních sítí a YouTube. Pro online propagaci jsme vytvořili videospoty s Woodym odhalujícím Baustore.
Baustore existoval již před tímto rebrandingem, tudíž jsme se pouze zaměřili na inovace v obsahu na sociálních sítích, aby odpovídal novému stylu obchodního směřování. Příspěvky jsme zaměřili na zvýšení povědomí o značce a vzdělávání publika.
EMATIX s.r.o
ICO: 03931706
DIC: CZ03931706
Opletalova 1417/25
110 00, Prague 1
Czech Republic
Jste talentovaní a připraveni na novou cestu? Pošlete nám svůj životopis