KLIENT
SIS Systémy a.s.
LOKALITA
Prague, Czech republic
ROK
2022
Úspěšná stavební firma se stala ještě úspěšnější, a my to vykomunikovali jejich klientům.
Identita značky Strategie Zahájení kampaně Sociální sítě Webová stránka
Této stavební společnosti (kterou můžete znát díky přestavbě obchodního domu Primark, obchodního centra Novo Plaza a jiným stavebním projektům), jsme pomohli se zviditelněním jejich značky. Bylo to zrovna v době, kdy se transformovali na akciovou společnost, tudíž nám tento přelom přišel jako skvělá příležitost, jak přehodnotit jejich dosavadní marketingovou a vizuální strategii.
Zjistili jsme, že současná definice jejich značky a identity je již zastaralá a že potřebují něco, co by lépe komunikovalo jejich hodnoty a směr, kterým se chtějí rozvíjet. Tudíž jsme prošli stávající komunikaci a styl značky a specifikovali body, které bylo třeba zlepšit. Právě probíhající přerod firmy na akciovou společnost byl skvělým odrazovým můstkem, jak lépe vyjádřit jejich směřování a vytvořit profesionálnější a korporátnější dojem.
Identita značky (promyšlenější styl komunikace). Menší úpravy loga (barevná paleta byla rozšířena tak, aby vyhovovala všem aplikacím a dodala značce více charakteru a profesionality). Vizuální úpravy (byla vytvořena sada 11 ikon, z nichž každá představuje jednu divizi SIS) služby. Prezentace společnosti (vytvořili jsme nový brandbook, který definoval všechny aktualizace, jimiž značka prošla. Kromě toho jsme se také pustili do redesignu různých kolaterálů značky, jako jsou šablony životopisů, šablony cenových nabídek, prezentace společnosti atd.)
V souvislosti s přeměnou firmy na akciovou společnost jsme spustili malou doprovodnou kampaň, která oznamovala novinky a sdílela ambice SIS dosáhnout výš než dosud. Kampaň se skládala z e-mailového oznámení s informačním letákem a také z videorozhovoru s generálním ředitelem, který se podělil o novinky a budoucí plány.
Velkou výzvou byla rovněž tvorba nové webové stránky. Začali jsme důkladnou analýzou té stávající prostřednictvím služby Google Analytics a následně návrhem řešení UX, díky čemuž jsme vytvořili komfortní webové prostředí. Vytvořili jsme dva různé wireframy domovské stránky s mírně odlišným přístupem a poté, co si klient vybral, jsme pokračovali zbytkem UX webu, na který navázalo uživatelské rozhraní a vývoj finálního webu.
Vzali jsme si také na starost péči o jejich sociální sítě a pravidelné sdílení kvalitního obsahu. Vytvořili jsme obsahovou strategii zaměřenou na prezentaci klientských projektů, novinek a služeb s cílem upoutat pozornost potenciálních klientů a také představit SIS veřejnosti.
EMATIX s.r.o
ICO: 03931706
DIC: CZ03931706
Opletalova 1417/25
110 00, Prague 1
Czech Republic
Jste talentovaní a připraveni na novou cestu? Pošlete nám svůj životopis