Síla v partnerství
pod jednou střechou

KLIENT

Woodcote Group a.s.

LOKALITA

Bratislava, whole Slovakia

ROK

2021

Naše různorodé divize nám umožňují spolupracovat s rozličnými klienty z různých oborů

identitu značky     Strategie     Zahájení kampaně     Sociální sítě

Hlavní výzva

Našeho nejstaršího klienta Wootcote Group známe natolik dobře, že bychom dokázali jeho podniky vyjmenovat i pozpátku. A přesto, když se rozhodli, že je načase aktualizovat svou image,aby drželi krok s aktuálními trendy na trhu, věděli jsme, že to bude napínavá výzva. A také byla!

 

Několik podniků sdružených pod jednou střechou, každý z nich měl úplně jiný podnikatelský model a cílovou skupinu s odlišnými potřebami. Cíl? Všechny je vizuálně sjednotit, aby klienti pochopili,

co všechno Woodcote zahrnuje, ovšem za předpokladu neodcizit se žádné z těchto klientských skupin. Tvrdý oříšek.

 

A jako bonus, měli jsme příležitost zaktuálnit vizuální styl, aby:

 

  1. se stal stylovější a pro trh atraktivnější
  2. byl jasnější a srozumitelnější

NAŠE ŘEŠENÍ

Identita značky

Počínaje brandingem, zhruba jsme věděli, jakým směrem se vydat. Nápad zahrnout nové kontrastní barvy do loga se klientovi od začátku zalíbil. Woodcote byl vždy silný v oboru stavebnictví díky své modré barvě – což je v tomto oboru netradiční trend. Něco tomu však chybělo. A přidání náznaku kontrastní oranžové udělalo obrovský rozdíl. Bylo to o dost stylovější, lákavější a plné života.

 

Protože všechny divize byly od sebe vizuálně velmi odlišné, chtěli jsme najít něco, co by je všechny spojovalo. Písmeno W ve Woodcote byl odjakživa silný symbol, a tak jsme se rozhodli jej využít jako střechu pro zastřešení ostatních značek.

 

Po logu přišla na řadu přestavba a předělání celé identity značky

do něčeho více pospolitého, jednoduchého, ušitého přímo na míru dané značce.

 

Poté následovala aktualizace log všech značek, sortimentu nebo privátních značek, která zahrnovala strategii, jak a kdy používat správné logo + barevné kódování a drobné úpravy vizuálního stylu hlavních značek, aby se zajistilo oslovení správného publika.

 

Znovu jsme se zamysleli nad fotografickými styly každé značky a ujistili se, že oslovují správnou cílovou skupinu – každá ze značek Woodcote má totiž zcela odlišné publikum.

ZAHÁJENÍ KAMPANĚ

Jedním z nejdůležitěšjích faktorů pro Woodcote bylo vybudování povědomí o značce na slovenském trhu. Naším úkolem bylo informovat lidi o této nové změně. Externě jsme uvedení na trh realizovali prostřednictvím několika různých kanálů, včetně billboardů, PPC a sociálních médií. Abychom vzdělali stávající zákazníky, vytvořili jsme informační letáky a plakáty, které byly distribuovány na všech pobočkách skupiny Woodcote. Rovněž jsme vytvořili spouštěcí video, které bylo přehráváno na televizích v prodejnách.

 

Jak už to tak bývá, většina změn začíná uvnitř. Důležité bylo vzdělat zaměstnance o aktualizacích a s tím, co pro ně budou znamenat. Vytvořili jsme interní dokument se zprávou od vedení firmy, který informoval a povzbuzoval – aby pomohli společně budovat značku, dávali osobní návrhy a podporovali změny.

SOCIÁLNÍ MÉDIA

V rámci spouštění kampaně jsme také zaktualizovali stávající stránky na sociálních sítích a vytvořili nové pro ty značky, které zatím žádné neměly – pro každou značku a její publikum jsme vybrali vhodnou platfomu.

 

Naši marketingoví specialisté vytvořili obsahové strategie s relevantními cíli pro každou ze stránek – povědomí o značce, propagace produktu, propagace kampaní dodavatele.

OŽIVENÍ POBOČEK

Jednoduchost a čistota – to bylo naším cílem. Chtěli jsme začít přemýšlet o prodejně jako o jednotném designovém celku, jehož součástí by by byla i okolní reklama či navigační cedule. Kladli jsme důraz na to, aby navigace a informace byly pro zákazníka přehledné, příjemné a aby lákaly k návštěvě obchodu.

 

Aktualizace prodejen byla jednou z větších výzev v rámci tohoto rebrandingu. Woodcote vlastní velmi odlišné typy poboček, které které nejsou mezi sebou sjednoceny. Museli jsme najít způsob, jak branding použít, aby zachoval jednotnost značky a zároveň byl pro klienta cenově výhodný.

BALENÍ

Velkou součástí rodiny Woodcote Group jsou také soukromé značky s vlastním portfoliem výrobků. Zde byl přístup podobný jako u celého rebrandingu – chtěli jsme najít způsob, jak výrobky vizuálně sjednotit a vytvořit silné produktové značky, které budou pro zákazníky přitažlivé, aby po nich sáhli na pultech, a správně je umístit, aby vynikly mezi ostatními zavedenými výrobky konkurence.

 

To je samozřejmě zajímavé natolik, že bychom to nebyli my, abychom k tomu neměli samostatnou případovou studii.

BAUSTORE

Baustore, naše speciální e-crommerce dítě naší rodiny, si na svou chvíli musel počkat, a tak jsme se k řádnému rebrandingu Baustore dostali o něco později. Jak to probíhalo, se dozvíte zde.

POTŘEBUJETE REDESIGN A MARKETING?
POJĎME DO TOHO SPOLEČNĚ!

REFERENCE

ZOBRAZIT DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE